CEMP Sales House blog

Én lenni robot, én megmondani mit nézz

2018. október 11. - Saadah Rena

Elindult a Port.hu Facebook oldalán a chatbot, ami leszámol a felesleges körökkel és nagyságrendekkel megrövidíti a programszervezést. Pillanatok alatt megmutatja például a mozik kínálatát, az újdonságokat vagy, hogy a kiválasztott filmet mikor játsszák hol, és ezek közül melyik esik legközelebb a userhez. 

Nem szükséges valamilyen külső programot telepíteni a telefonra, a folyamat tökéletesen olyan, mintha a felhasználó egy barátnak üzenne Messengeren keresztül.  Kivéve, hogy a chatbot sosem láttamozza válaszolatlanul az üzeneteit (de tényleg, ilyet miért csinál bárki is?!), és egyetlen hivatása van: kiszolgálni a felhasználót információval, 0-24

port_chatbot.png
Kedvenc funkciónk a kérésre elénk táruló trailerek, szereplők, értékelések mellett a filmajánló: nem csak a lehetőségeket listázza a tanácstalanoknak, de egyből kattinthatóvá teszi a filmek adatlapját és az azonnali foglalást is.

chatbot tudása nem áll itt meg, folyamatosan bővül majd; hamarosan a színház és moziműsor kínálata is hasonló egyszerűséggel böngészhető majd. 

pre-rollnak már a nevéből kiderül minden, nem is kell gugliznunk, hiszen pre, mint megelőző és roll, mint gördülés - és már be is azonosította az agyunk, hogy ez a videók előtti pár másodperces hirdetés lesz.  Valamirevaló hirdetőként pedig szinte biztos, hogy használtunk már vagy használunk most is ilyen megoldást.

De mit takar a Pre Roll Extra?
Egy opcionális, feláras kiegészítő a pre-roll mellé, ami jelez a felhasználónak, hogy hékás, itt vagyok, a videó nem tűnt el a randomizált viszontlátásig, hanem egy klikkeléssel elérheted a hirdető oldalát/termékét!

Egy statikus, 310x40 pixeles emlékeztető bannerről beszélünk, ami a pre-roll dizájnjához, üzenetéhez grafikailag illeszkedik.  A jobb oldali hasábban jelenik meg és ott is marad kitartóan, miután átkattintja a user a hirdetést vagy (jobb esetben) lefut teljes hosszában.

iv_badge_v2.png


Újabb oldalletöltésnél viszont csak akkor jelenik meg ismét, ha a szpot is elindul. Így tehát Pre-roll és az ő Extrája az összhang jegyében, tökéletes szinkronban működödnek együtt. A kis kép nem tolakszik, nem erőltet semmit, csak lehetőséget ad arra - rendkívül diszkréten- hogy a felhasználó azonnal a kívánt site-on tudjon landolni. 

Sales csapatunk életében nyáron is pörögtek az események; Kovács Péter Andrást értékesítési igazgató megbízást kapott augusztus 7-én. 

Péter tanulmányait a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Gazdaság- és Társadalomtudományi Karán végezte, Kommunikáció- és médiatudomány szakon. Mindig is aktív figyelemmel követte a hazai és a nemzetközi média életét, történéseit, ezen belül pedig az online világ vette le a lábáról újra és újra, nagy ütemű térnyerésével, fejlődésével és lehetőségeivel.

p-001-small.JPG

Tovább
Címkék: kinevezés, sales, cempsh

Új, ösztönös interakciót kiváltó mobil rich media megoldással színesíti szeptemberi kampányát az Erste Bank. A hirdetés nem tolakodó, kéretlenül nem csinál semmit, egyszerűen csak élmény vele találkozni.

Formátum: Adaptive ad (480x654 px, static)
Hirdető: Erste Bank Hungary Zrt.
Médiaügynökség: Wavemaker Hungary Kft.

Az Index alkalmazásokban megjelenő Adaptive ad augusztus 15-től rendelhető a CEMP Sales House kínálatában.

Az Adaptive ad Index alkalmazások (iOS, Android) kiadványaiban megjelenő rich media megoldás, amely az oldalon haladva elegánsan tűnik elő a szöveg alól, majd a megfelelő pillanatban, anélkül, hogy irritáló lenne, egyszer csak középre pozícionálja magát. Az oldalon tovább haladva, ugyanolyan elegánsan tűnik el a szöveg alatt, ahogyan jött. Felfelé gördítve ugyanez a mozgás történik, csak éppen minden fordítva.

Ha Ön is hasonló megoldást szeretne, keresse sales kapcsolattartóját vagy írjon nekünk!

Címkék: mobil, index, alkalmazás, app

A nyár mozgalmasan telt a Dívány.hu-nál: a tartalom fejlesztésén és a bevételek növelésén április óta keményen dolgozik a magazin vezetése.

Az átalakulás első lépéseként a Dívány eddigi főszerkesztője, Sákovics Diana lemondott főszerkesztői pozíciójáról, helyét Csonka Balázs vette át. Balázs pszichológusi alapdiplomáját és szexuálpszichológus-szakvizsgáját az ELTE-n szerezte, doktori tanulmányait a Debreceni Egyetemen végezte. Két éve dolgozik szerzőként és szexuálpszichológus szakértőként a kiadványnál, első könyve 2017-ben jelent meg. Balázs április óta felel a kiadvány tartalmáért és annak fejlesztéséért.

Tovább

2018. szeptember 3-án új árlista lép életbe a CEMP Sales House-nál, mely az árakon felül egyéb változásokat is hoz, például:

  • új mobil alkalmazás formátum: adaptive ad (480x654 px, amely lefelé görgetéskor automatikusan középre pozicionálja magát)
  • billboard és half page, roadblock és landscape, illetve XL layer és interstitial (kivéve Port.hu) azonos áron rendelhető
  • XL layer és interstitial azonos áron rendelhető desktopon (kivéve: PORT.hu)
  • Index mobilon is rovatokra vásárolható cube
  • megszűnik a tematikus desktop AV-mix, multiscreen rendelhető csak
  • megszűnik néhány rich media formátum: desktopon a flipside, a video bubble és a pushdown, tableten pedig a full page flex

Töltse le megújult árlistánkat, ajánlatért, részletekért pedig keresse kapcsolattartóját, vagy írjon nekünk

Az idei év második kiemelt sporteseményét is az Index nyerte.

A Téli Olimpia után a futball világbajnokság híreire is a legtöbben a hírsite-on voltak kíváncsiak a teljes időszak átlag napi látogatószámai alapján (Index.hu/Futball rovat*: 271 007 RU, nso.hu/Foci rovat: 262 395).

A németek kiesése nagy visszhangot keltett, és az Anglia-Belgium meccsnek is köszönhetően a legerősebb nap közel 350 000 látogató volt kíváncsi futball tartalomra.

Ha pedig az előnyt gólokra váltanánk, akkor az eredményjelző így nézne ki:

index_nso_focivb_2018.jpg

A rovatok 2018. június 14-2018. július 16. napi látogatószámai alapján (teljes forgalom, összes platform) - forrás: dkt/Rating

33 napból 20 napon az Index Futball rovatának látogatottsága megelőzte a Nemzeti Sport Foci rovatát.

Gratulálunk a rovat szerzőcsapatának!

*A rovat látogatottsági adata az Index alkalmazások (Android és iOS) forgalmát nem tartalmazza.

Címkék: statisztika, index, sport

2018. augusztus 1-jétől frissül a CEMP Sales House árlistája.

Néhány a legfontosabb változásokból:

  • az Index Tech és Tudomány rovat összevonódik, Index TechTud néven érhető el
  • már Index mobilon is rovatokra vásárolható banner
  • változnak a pr cikk árak (kivéve Index címlapon)
  • teljes Port.hu-ra rendelhető billboard, billboard extra
  • Port.hu rich media árak csökkennek
  • új, fix multiscreen medium rectangle csomag rendelhető a kiadványainkra
  • új IDENT multiscreen CPM csomagok jelennek meg

Töltse le megújult árlistánkat, ajánlatért, részletekért pedig keresse kapcsolattartóját, vagy írjon nekünk

Címkék: 2018, arlista
CEMP © 2014 Impresszum Médiaajánlat Adatvédelmi és Adatkezelési Tájékoztató