CEMP Sales House blog

Brutális CTR a Vodafone Egyetemek Harcában

2011. április 07. - Rabbit

A Vodafone előző posztunkban bemutatott, full-screen layerrel futó Egyetemek harca kampánya kiemelkedő közvetlen válaszadási arány mellett futott az Index címlapján. A layer egy nap alatt közel 620.000 alkalommal jelent meg csaknem 440.000 egyedi felhasználónak, akik összesen közel 44.000 alkalommal kattintottak a hirdetésre. A kampányban mért átkattintási arány 7,08%-os volt, ami többszöröse még az egyedi, rich media megjelenések esetében mért átlagnak is. A figyelemfelkeltő, gyakorlatilag megkerülhetetlen kreatív nagy hatékonysággal hívta fel a figyelmet az Egyetemek harca játéksorozatra.

Ha Ön is ilyen megjelenést szeretne, azt net-net 6 millió Ft-os áron rendelheti meg, ami az Egyetemek Harca kampányra vetítve azt jelenti, hogy egy egyedi felhasználó elérése hozzávetőlegesen 13,7 Ft-ba, egy átkattintás 137 Ft-ba kerül. Amennyiben hasonló megoldást szeretne, keressen bennünket a sales[at]cemp[dot]hu címen!

Címkék: index

A bejegyzés trackback címe:

https://cempsh.blog.hu/api/trackback/id/tr882807439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
CEMP © 2014 Impresszum Médiaajánlat Adatvédelmi és Adatkezelési Tájékoztató