CEMP Sales House blog

Élesben az első TVO - Peugeot 508

2011. február 21. - Rabbit

Elsőként a Peugeot 508 kampányában került sor a nemrég beharangozott új hirdetési formátumunk, a transparent video overlay (tvo) alkalmazására.

A tvo egy olyan formátum, amely egy videóbannerből kattintásra teljes képernyőnyi méretben, félig átlátszóan megjeleníti a bannerben futó videót. A megjelenés esetében extra hozzáadott értéket jelent, hogy a full-screen layer hátterérben látszanak az Index tartalmai.

Címkék: index, video, tvo, overlay

A bejegyzés trackback címe:

https://cempsh.blog.hu/api/trackback/id/tr842677125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
CEMP © 2014 Impresszum Médiaajánlat Adatvédelmi és Adatkezelési Tájékoztató