CEMP Sales House blog

Egyedi megjelenések: Ariel full-screen a Díványon

2010. augusztus 16. - Zsigó Dávid

A P&G megbízásából első alkalommal fut full-screen szponzoráció a Díványon. A CEMP nőknek szóló kiadványának minden oldalát legújabb termékével, az Active Gel kapszulákkal díszíti az Ariel.

Hirdető: Procter & Gamble
Kampány: Ariel Active Gel
Médiaügynökség: MC Media

A megjelenés listaára a Díványon: full-screen szponzoráció + szuperbanner (specifikáció): 1.150.000 Ft / 3 nap.

Ha Ön is hasonló megoldást szeretne, kérje ajánlatunkat a sales[at]cemp.hu címen!

További hirdetési lehetőségek a Díványon.

A bejegyzés trackback címe:

https://cempsh.blog.hu/api/trackback/id/tr222225901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
CEMP © 2014 Impresszum Médiaajánlat Adatvédelmi és Adatkezelési Tájékoztató