CEMP Sales House blog

Egyedi megjelenések: TUC egy jó ötletet? A layer-to-banner kreatív

2010. június 30. - Zsigó Dávid

Az Index Belföld rovatán sétáló éhes kisfiú - jobb híján - kiharapja a bal felső sarokban lévő Címlap és Belföld linkeket az oldalból, majd megjelenik a nekünk szánt jó tanács: "Ne falj fel mindent, ami az utadba kerül" és végül a TUC keksz logója. Az első hallásra szürreálisnak tetsző megjelenés júniusban fut az Index Belföld rovatán.

Ez megjelenés abba a sorba illeszkedik, melynek egyik legkiválóbb példája a máig zseniális Wario Wii hirdetés, ahol az oldalt konkrétan szétveri a lejátszóban futó Warrio. Az Index esetében ugyan senki sem szeretné, hogy az olvasni vágyott cikkek felperzselődjenek, vagy betűkre hulljanak. A TUC megoldása kiválóan alkalmazkodott a brand kommunikációjához és az Index nyújtotta egyedi lehetőségekhez. 

  • Hirdető: Kraft Food
  • Kampány: Tuc
  • Médiaügynökség: Havas Digital
  • Kreatív ügynökség: Draft

A megjelenés listaára:

  • Index Belföld (superbanner + layer): 2.350.000 Ft / nap,

Ha Ön is hasonló megoldást szeretne, kérje ajánlatunkat a sales[at]cemp.hu címen!

Címkék: index, egyedi

A bejegyzés trackback címe:

https://cempsh.blog.hu/api/trackback/id/tr372118814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
CEMP © 2014 Impresszum Médiaajánlat Adatvédelmi és Adatkezelési Tájékoztató