CEMP Sales House blog

S. Géza mindenkit lenyom

2010. április 26. - Rabbit

A hazai sport oldalak közül a 15 évnél idősebbek elérésében a SportGéza teljesít a legjobban (havi 492 ezer valós felhasználó, forrás: gIA, 2010-02), és a jeles sportesemények alatt napi egyedi látogatószámban is rendre maga mögé utasítja versenytársait.

Az alábbi grafikonon jól látható, hogy míg a Nemzeti Sport Online napi látogatottsága stagnált a téli olimpia alatt, addig a SportGéza szárnyalt, az [origo] Sport rovata pedig csupán egyetlen napon tudott jobb eredményt felmutatni, mint versenytársai.

Forrás: Webaudit, összes napi egyedi látogatószám

Ha a site-ok közönség adatait vizsgáljuk, a SportGéza mind „férfiasságban”, mind a magasabb (Esomar AB) státuszúak elérésében maga mögé utasítja versenytársait. A SportGéza látogatói jellemzően 25-39 évesek, nagyvárosiak és felsőfokú végzettséggel rendelkeznek, körükben átlag felett reprezentáltak a vállalkozók, vezetők és a diplomás szellemi foglalkozásúak.


A SportGéza látogatóinak közönség profilja
Forrás: Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, 2010-02 (15+ belföldi közönség)

Lapozza át a SportGéza médiaajánlatát itt a blogon vagy töltse le weboldalunkról (ppt)!

Címkék: sportgéza

A bejegyzés trackback címe:

https://cempsh.blog.hu/api/trackback/id/tr151952606

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
CEMP © 2014 Impresszum Médiaajánlat Adatvédelmi és Adatkezelési Tájékoztató