CEMP Sales House blog

Hirdessen garantált eléréssel!

2010. április 13. - Rabbit

A CEMP Sales House 2010. április 1-jétől bevezette az elérés alapú árazást a portfolió oldalain. Az elérés alapon vásárolt kampányok esetében garantált elért egyedi felhasználószámot és max. 5-ös gyakoriságot vállalunk, azaz egy felhasználó legfeljebb öt alkalommal fog találkozni a hirdetéssel a kampányidőszakban a CEMP portfoliójának oldalain.

Miért érdemes elérés alapon hirdetni? Mert…

1. …pontosan meghatározható az elérés és a maximális gyakoriság

Az elérés alapú vásárlással pontosan meghatározhatjuk, hogy milyen számosságú közönséget szeretnénk a kampánnyal elérni és maximum mennyi alkalommal. Így az egy felhasználónak történő 1-5 megjelenés közül a médiatervező által hatékonynak tartott maximális gyakoriság állítható be a kampányra vonatkozóan.

A felhasználók szempontjából is előnyös ez a megoldás, hiszen nem jelennek meg a számukra folyamatosan és feleslegesen ismétlődő hirdetések.

2. …a célcsoportok kedvező áron, célzottan érhetők el

Az elérés alapú kampányok az alábbi általános és tematikus csomagokra rendelhetők:

  • Gazdasági csomag: Index Gazdaság, Inforadio.hu, Napi Gazdaság Online - 20 Ft/UV
  • Index: Index címlap + rovatok (Sport Géza nélkül) - 18 Ft/UV
  • Férfi csomag: Totalcar, Sport Géza, Index Tech, Index Tudomány - 16 Ft/UV
  • Női csomag: Dívány, Velvet Poronty, Velvet Tejben-vajban, Cukiság, női tematikájú civil blogok: Gasztro, Baba-mama, Életmód, Divat csatorna - 15 Ft/UV
  • Szórakozás csomag: Honfoglaló játékoldalak, Inda szolgáltatások (Indavideóval együtt), Velvet - 10 Ft/UV
  • CEMP Sales House kiadványok (run-of-network) - 8 Ft/UV

3. …egyszerűen kalkulálható a reklámkiszolgálás maximális költsége

Az elérés alapú hirdetésnél a megjelenésszám maximálisan a vásárolt egyedi látogatószám ötszöröse lehet, ennél több AV nem fog teljesülni, így előre kalkulálható a külső adserverből futtatott reklámkiszolgálás maximális költsége is.

Javasolt időtartam

Az elérés alapú kampányok javasolt időtartama havonta 1-2 hét.

Az egyes csomagok esetében az alábbi egyedi látogató mennyiségek foglalását javasoljuk 1 hetes időszakra:

  • Gazdasági csomag: 50-100.000 UV, ha az egyik kreatív skyscraper, akkor akár 150.000 UV
  • Index: 500-600.000 UV
  • Férfi csomag: 150-200.000 UV
  • Női csomag: 50-100.000 UV
  • Szórakozás csomag: 600-700.000 UV
  • CEMP Sales House kiadványok (run-of-network): 900.000 UV

A felületek foglaltságától függően az adott konkrét időszakokra javasolt egyedi látogatószámok ettől eltérhetnek, kérjük, a mennyiséget egyeztesse sales kapcsolattartójával!

Szükséges kreatívok

Az elérés alapú kampányok min. két banner mérettel (billboard: 310x232 vagy 300x250 px, superbanner: 920x110 vagy 728x90 px, skyscraper: 160x600 px, skybox: 160x290 px, footer: 460x200 px) indíthatók.

Mérés

Egyedi látogató alapú reklámkiszolgálásnál a teljesült UV számokra vonatkozóan kizárólag a Gemius AdOcean reklámszervere az elfogadott!

Címkék: árlista

A bejegyzés trackback címe:

https://cempsh.blog.hu/api/trackback/id/tr231908576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
CEMP © 2014 Impresszum Médiaajánlat Adatvédelmi és Adatkezelési Tájékoztató