CEMP Sales House blog

Kutatási összefoglaló: a display hirdetések eredményezik a legtöbb konverziót

2010. március 29. - csenty

Az amerikai Eyeblaster egy kutatást jelentetett meg a kereső és display (elsősorban banner) hirdetések kapcsolatáról. A kutatás azt vizsgálta, hogy ezek a csatornák együttes használat esetén milyen arányban vezetnek konverzióhoz. A kutatás során 2008 június és 2009 augusztus között 207 hirdetőnek az Eyeblaster adserveréből kiszolgált olyan kampányait vizsgálták, amelyek mindkét csatornát alkalmazták. A kutatás legfontosabb tanulsága, hogy a konverziók 72%-a közvetlenül a display hirdetés hatására keletkezett, míg a maradék 28% keresőn keresztül.

Töltse le kutatási összefoglalónkat!

A bejegyzés trackback címe:

https://cempsh.blog.hu/api/trackback/id/tr361880846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
CEMP © 2014 Impresszum Médiaajánlat Adatvédelmi és Adatkezelési Tájékoztató