Új árlistával jelentkezik a CEMP Sales House
2010-03-03
A CEMP Sales House 2010. április 1-jétől frissíti árait, árstruktúráját. Az egyes felületek forgalmi mutatóira, a hirdetési formátumok használatának változásaira, illetve a jelenlegi hirdetői igényekre reagálva került az új árlista kialakításra, amely lehetővé teszi a hirdetők számára a megszokottnál komplexebb és kifinomultabb kampányok lebonyolítását. Az egységes, könnyen áttekinthető árlista a CEMP Sales House felületeinek egészére, vagyis mind a 12 kiadványára vonatkozik.
Az újdonságok címszavakban:
- egyedi látogató alapú árak beépített gyakorisággal, tematikus felületi mixeken
- kibővült PR-cikk kínálat
- változatlan CT árak
- hétvégi napszaki fix árak az Index címlapján
- a Napi Gazdaság Online és a Dívány felületekre kiterjesztett hirdetési mixek
- elérés alapján korrigált, összességében 2,5%-kal csökkentett időtartam alapú árak.
Új árlistánk letölthető innen.