CEMP Sales House blog

Hatékonyságnövelés retargetinggel – Maximize-Wizz Air esettanulmány

2010. március 03. - csenty

A retargeting (újracélzás) lényege, hogy azoknak a felhasználóknak, akik a kampányidőszakban már érdeklődést mutattak a hirdető terméke iránt – jelen esetben felkeresték a wizzair.com oldalt, de nem vásároltak – egyedileg célzott (újracélzott) hirdetéseket jelenítünk meg.

A Wizz Air karácsonyi kampánya során ügynökségükkel, a Maximize-zal közösen az újracélzást a repülőjegy rendelések számának maximalizálására használtuk. Az újracélzott kampány átkattintási arányában 3 és félszeres, a jegyvásárlások számában pedig 30 és félszeres (!) növekedést mértünk.

Töltse le az első hazai retargeting esettanulmányt!

Címkék: air, wizz, retargeting

A bejegyzés trackback címe:

https://cempsh.blog.hu/api/trackback/id/tr91878140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
CEMP © 2014 Impresszum Médiaajánlat Adatvédelmi és Adatkezelési Tájékoztató