CEMP Sales House blog

Ismerje meg kampánya közönségét!

2010. február 25. - csenty

2010 januárjától a CEMP SH kiemelt kampányai esetében nem csupán a kampány közvetlen hatásairól, hanem az általuk elért közönség szociodemográfiai profiljáról is szolgáltatunk adatokat a Gemius ProfileEffect (gPE) kutatása segítségével.

A gemiusProfileEffect a piaci szereplők által elismert és elfogadott gemius/Ipsos Audience (gIA) közönségmérő kutatáson alapszik, s segítségével lehetőség nyílik a kampány által elért 15 évnél idősebb közönség pontos valós felhasználószámának meghatározására, illetve e közönség szociodemográfiai profiljának (nem, kor, lakóhely, iskolai végzettség, Esomar státusz stb.) vizsgálatára. Az elért közönség mellett - kellő számú gIA paneltag esetén - a hirdetésekre kattintó, illetve - a reklámkiszolgáló szerver megfelelő utókövető kódjainak beépítésével - a hirdető oldalán a kampány hatására aktivitásokat tevő, pl. regisztráló, letöltő, vásároló közönség profilját is vizsgálhatjuk.

Töltse le a Netrsik KGFB kampányának esettanulmányát!

A bejegyzés trackback címe:

https://cempsh.blog.hu/api/trackback/id/tr371878074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
CEMP © 2014 Impresszum Médiaajánlat Adatvédelmi és Adatkezelési Tájékoztató