Ismerje meg kampánya közönségét!

2010-02-25

2010 januárjától a CEMP SH kiemelt kampányai esetében nem csupán a kampány közvetlen hatásairól, hanem az általuk elért közönség szociodemográfiai profiljáról is szolgáltatunk adatokat a Gemius ProfileEffect (gPE) kutatása segítségével.

A gemiusProfileEffect a piaci szereplők által elismert és elfogadott gemius/Ipsos Audience (gIA) közönségmérő kutatáson alapszik, s segítségével lehetőség nyílik a kampány által elért 15 évnél idősebb közönség pontos valós felhasználószámának meghatározására, illetve e közönség szociodemográfiai profiljának (nem, kor, lakóhely, iskolai végzettség, Esomar státusz stb.) vizsgálatára. Az elért közönség mellett - kellő számú gIA paneltag esetén - a hirdetésekre kattintó, illetve - a reklámkiszolgáló szerver megfelelő utókövető kódjainak beépítésével - a hirdető oldalán a kampány hatására aktivitásokat tevő, pl. regisztráló, letöltő, vásároló közönség profilját is vizsgálhatjuk.

Töltse le a Netrsik KGFB kampányának esettanulmányát!

Hirdetnék