CEMP Sales House blog

A hónap kampánya – Kia Venga

2010. február 25. - csenty

A Kia Venga februári bevezető kampányában a széles elérés és a látványos, egyedi hirdetések használata egyaránt fő szerepet kapott.

Az Index címlapon futtatott, összehangolt layer és banner kreatívok, valamint a Totalcaron megjelenő, egész oldalas interstitial a márkát megkerülhetetlenül a felhasználók emlékezetébe véste. Ezek a látványos hirdetési megoldások nem csupán image szempontból voltak hatékonyak, hanem átkattintási arányuk is többszöröse volt a hagyományos hirdetésekének (layer-to-banner: 2,83% CTR, interstitial: 1,87% CTR). A kampány tulajdonságai:

  • Időtartama: 2010. február 3-22.
  • Felület: Index.hu/Címlap, Totalcar
  • Hirdető: KIA
  • Médiaügynökség: Havas Digital - MPG
  • Kreatív ügynökség: Havas Digital - MPG

Kia Venga

Tekintse meg a kampányt az Indexen!

A hirdetés megtekintése után kérjük tiltsa le
a böngésző jobb felső sarkában megjelenő live preview-t.

Ilyet szeretne? Kérje Ön is egyedi ajánlatunkat (sales[at]cemp.hu)!

A bejegyzés trackback címe:

https://cempsh.blog.hu/api/trackback/id/tr121878044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
CEMP © 2014 Impresszum Médiaajánlat Adatvédelmi és Adatkezelési Tájékoztató